شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در محله فلاح تهران ایجاد پردیس علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آماده میزبانی از زائران امام رئوف پیش‌بینی بروز بیماری‌های قلبی‌عروقی در زنان با آزمایش خون دستگیری خواهران جیب‌بر در تهران جزئیات جدید از پرونده قتل دختر جوان در باشگاه رزمی غیرمجاز در مشهد + عکس نتایج ابهامات داوطلبان متعهد خدمت آموزش‌وپرورش تا پایان شهریور ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد نتایج اعتراضات به آزمون استخدامی مربی تربیت‌بدنی چه زمانی اعلام می‌شود؟ فهرست دارویی کشور تدوین و به‌روزرسانی شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١۱ شهریور ١۴٠٣) | حداکثر دمای مشهد در روز شهادت امام‌رضا(ع) ٣٣ درجه است آغاز ارائه خدمات تخصصی دهان و دندان به نیازمندان در مناطق محروم آمار ثبت‌احوال درخصوص تعداد فوتی‌های کشور در پنج‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ آیا مبلغ یک میلیون تومان متناسب‌سازی حقوق برای بازنشستگان تامین اجتماعی واریز می‌شود؟ خدمت عاشقانه و خالصانه نیرو‌های مدیریت شهری مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ + فیلم برای ایجاد یک ارتباط پایدار، این سه معیار را در نظر بگیرید خوراکی‌های سبک و زودهضم بهترین تغذیه در زمان پیاده‌روی زائران پیاده رضوی است بازنشستگان تامین اجتماعی، رایگان به مشهد و قم اعزام می‌شوند + جزئیات شیوع «آبله میمونی» در آفریقا می‌تواند ظرف ۶ ماه پایان یابد
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١۱ شهریور ١۴٠٣) | حداکثر دمای مشهد در روز شهادت امام‌رضا(ع) ٣٣ درجه است

  • کد خبر: ۲۴۸۵۲۴
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١۱ شهریور ١۴٠٣) | حداکثر دمای مشهد در روز شهادت امام‌رضا(ع) ٣٣ درجه است
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: روز چهارشنبه (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) مصادف با شهادت امام‌رضا(ع)، دمای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٣٣ درجه خواهد رسید.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص آخرین وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، تا روز‌های پایانی هفته جاری در اکثر ساعات، آسمان صاف و آفتابی خواهد بود و گاهی در ساعات بعدازظهر وزش باد خواهیم داشت. در نواحی بادخیز استان ازجمله نیمه جنوبی و نواحی شرقی، وزش باد گاهی شدید همراه با خیزش گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و با احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود و امروز و فردا، انتقال ذرات گردوغبار از این مناطق به نواحی مرکزی استان دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است از لحاظ دمایی، تغییرات قابل‌ملاحظه‌ای در سطح استان رخ نخواهد داد؛ اما فقط برای فردا به‌خصوص در نیمه شمالی استان می‌توان گفت که شاهد کاهش ٢ تا ٣ درجه‌ای دما به صورت موقت خواهیم بود.

به گفته وی، در چند روز اخیر آسمان مشهد صاف و آفتابی و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد خواهیم داشت. همچنین حداکثر دمای این کلانشهر در این مدت بین ٢٩ تا ٣٣ درجه و حداقل دما بین ١٣ تا ١۵ درجه است. گفتنی است روز چهارشنبه مصادف با شهادت امام‌رضا(ع)، دمای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٣٣ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در کلانشهر مشهد، نوسانات دمایی ٣١ و ١۶ درجه به ثبت رسیده است، گفت: امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٣١ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١٨ درجه خواهد رسید. طی شبانه‌روز گذشته، سرخس با دمای ٣۶ درجه و قوچان با دمای ٧ درجه به‌ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از سبزوار با ۵۴ کیلومتربرساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->